poniedziałek, 20 października 2014

Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z pachnącą wygraną z rozdania http://www.paulla-beauty.blogspot.com/2014/09/sto-lat-balsam-do-ust-reve-de-miel-20.html Zdjęć nie robię bo jest za ciemno, wiec wyszłyby kiepskiej jakości, ale spokojnie, zdjęcia będą, tyle że później. Lubię się chwalić :))))
Pierwsze skojarzenie po otworzeniu słoiczka z balsamem do ust: herbata z cytryną i miodem, mega przyjemne uczucie.

Z innej bajki - do tej pory stosowałam do włosów olejki kokoswoy, arganowy i jaśminowy. Ale wczytałam się dokładniej w opisy jakie olejki są dobre dla moich wysokoporowatych włosów no i okazało się że jest tego całkeim spora lista, i niestety nie ma na niej mojego ulubionego kokosa :(
Chciałam złożyć zamówienie w sklepie www.ecospa.pl ale niestety od czwartku nikt na mojego maila nikt nie odpowiedział... No cóż zamówienie zrealizuję  w innym sklepie, ich strata.
Jak zaczęłam wybierać sobie produkty do zamówienia, to ta lista się nie kończy. Przy okazji zamawiania olejków do olejowania włosów zamawiam  również produkty niezbędne do wykonania kul musujących do kąpieli. Uwielbiam je, a teraz zrobię sobie takie jakie mi przyjdą do głowy, o ile da się to pokazać to zrobię potem zdjęcia i zademonstruję co zdziałałam.

p.s. moje zamówienie będę składać w sklepie  http://www.e-naturalne.pl/

Z tematyki kosmetyków naturalnych: znalezione na włoskim blogu http://www.ilmioangoloalchemico.com/2014/10/struccante-delicato-alla-camomilla.html#more też na pewno zabiorę się za wykonanie tego cuda, czyli płyn do demakijażu, mega szybkie wykonanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PUSTAMISKA.PL

PustaMiska - akcja charytatywna